anketerhuurne.reismee.nl

En nu écht wachten...

Hello everyone,

In mijn vorige verhaal kon je lezen dat ik mezelf ingeschreven had, niet heel veel later kreeg ik alles per mail opgestuurd wat ik in moest vullen. Dit leek niet veel te zijn, maar schijn bedriegt soms een beetje. Het was nogal veel, wat je denkt binnen een week wel ingevuld te hebben doe je uiteindelijk echt wel de volle drie weken over.

Eerst moest ik alle basis informatie over mezelf invullen, zoals naam, geslacht, leeftijd, hoe ons gezin eruit ziet, etc. Dat gedeelte had ik in 2 dagen wel af, maar toen het grote gedeelte kwam dat duurde zeker wel langer dan twee weken. Wat je je hierbij moet voorstellen? Nou ten eerste weer informatie over jezelf alleen nu wat uitgebreider, weer informatie over je familie alleen weer een stuk uitgebreider, ook moest je een brief schrijven aan je toekomstige gastgezin een filmpje opnemen (die je hier onder ook kunt bekijken) en mocht je langs gaan bij de dokter om iets in te laten vullen en vervolgens ook nog langs bij de decaan en Engels Lerares op je school. Al hoewel dit veel tijd kostte toch was het leuk om te doen, omdat je toch iets doet voor iets wat super leuk zal gaan worden.

1 november kreeg ik dan eindelijk te horen dat ik geaccepteerd was in Amerika en dat ik nu dus op de site van hun sta en nu dus mag wachten op een gastgezin. Dit kan nog wel even een paar maand duren, dus als ik dat te horen krijg dan zal ik weer een leuk stukje typen! Kan nu al niet meer wachten.

Groetjesss!!!


Reacties

Reacties

Annette

Wat een geweldig filmpje...

Brenda

Wat een leuke introductie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active