anketerhuurne.reismee.nl

naar huis....

Holaa iedereen,

Waarschijnlijk een van de laatste updates op mijn blog alweer.

Deze 7 maanden zijn echt voorbij gevlogen, het ging allemaal misschien wel net iets te snel. Helaas moet ik er toch aan geloven, aankomend weekend vlieg ik naar huis. Na dat 7 a 8 organisaties alle exchange students naar huis hebben gestuurd, heeft mijn organisatie er toch een mail uitgestuurd dat ze het wel aanraden om naar huis te gaan. Ik heb het er natuurlijk goed over gehad met mijn ouders en er zelf natuurlijk ook goed over nagedacht. En aangezien we niet in de toekomst kunnen kijken en we dus niet zeker weten wat er allemaal kan gaan gebeuren in deze onzekere tijden, is het toch beter dat ik naar huis ga. Het is geen leuke keuze, maar toch probeer ik zo positief mogelijk te blijven!

Ik heb de 7 mooiste en geweldigste maanden (van misschien wel mijn leven) gehad! Ik heb zo erg genoten. En wat een geluk heb ik dat ik nu niet 1 maar 2 families heb! Ik heb vanaf nu altijd een tweede thuis in het mooie Michigan. Ik heb de afgelopen maanden zoveel meegemaakt en het was niet altijd makkelijk, maar ik weet wel dat ik straks als een nog sterker mens terugkom in Nederland. Ik ben zeker nog steeds mezelf, maar wel sta ik toch weer een stuk sterker in mijn schoenen en ken ik mezelf misschien toch wel wat beter. Ook praat ik nu nog beter Engels (en eigenlijk denk, droom en doe ik zo ongeveer alles in het Engels, dus dat wordt straks toch wel weer even een switch naar het Nederlands ).

Wel ga ik het hier super erg missen, mijn 4 gastzusjes en mijn favoriete hond Lincoln ga ik misschien wel het meest missen. En ook zal ik mijn gastmoeder, Liz, super erg missen, ze is het afgelopen jaar de geweldigste persoon geweest in mijn exchange year en ik waardeer alle dingen die ze voor mij heeft gedaan super erg!  Het moment dat ik van gastgezin moest veranderen was zeker op het eerste oog niet makkelijk, maar eigenlijk weet ik wel zeker dat dit mijn jaar vele malen leuker heeft gemaakt!!

En mochten er mensen zijn die aan het overwegen om een exchange year te gaan doen: doe het alsjeblieft, het is meer dan een geweldig jaar en je leert er zoveel van!

Helaas zit het er nu dus op voor mij en zien jullie mij (op anderhalve meter afstand) vanaf het weekend weer op Nederlandse bodem, want ik vlieg vrijdag terug en land zaterdagochtend in Amsterdam.

XXX


Reacties

Reacties

Evi

❤️❤️❤️

Oma

Het is heel vervelend dit einde maar je komt er vast nog wel terug volgend jaar jammer dat ik er niet bij aanwezig kan zijn maar van de zomer als het allemaal weer beter gaat zien we elkaar liefs en dikke kus ???

Mama

Dat heb je weer prachtig verwoord. Wat een toptijd heb je gehad en met een einde, dat door niemand te voorspellen was. Bizar, onwerkelijk en je moet maar zo denken, jij hebt een bijzonder verhaal te vertellen. We vinden het fijn dat je er zaterdag weer bent! Geniet nog lekker van Liz, Nora, Clara, Lilly, Ella, Lincoln, Fiona, Aya en Romeo!

Annette

Goede terug reis! ❤️

Loes

Soms lopen dingen anders dan je ze hebt gepland.
Een goede veilige terugreis gewenst en we zien elkaar op afstand weer in Goirle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active