anketerhuurne.reismee.nl

goodbye party

Holaaa hier ben ik weer,

Overmorgen is het dan eindelijk zo ver, de dag waar ik ondertussen sinds de derde op aan het wachten ben, mijn vertrek naar Amerika! Ik heb er super veel zin in, maar ga iedereen hier natuurlijk wel missen. Daarom gaf ik afgelopen zaterdag mijn Goodbye Party voor familie en vrienden.

De vrijdag voor mijn Goodbye Party ben ik ook nog uit eten geweest bij de Roovertsche Leij, met papa, mama, Tim & Tessa, Rinse & Nienke en Daphne! Ik had hier nog een cadeautje met een kaartje voor mijn ouders en zij gaven mij een kettinkje met de wereld eraan. Voor de rest hebben we hier genoten van een lekker 3-gangen menu.

Zaterdag gaf ik dus mijn afscheidsfeest. In de ochtend kreeg ik eerst allemaal kaartjes en cadeau's van mijn broers, zus en ouders. Heel veel kaartjes waar op staat 'open op 14 januari' 'open met kerst', etc. Dat is natuurlijk super leuk, maar ook wel lastig om vanaf te blijven. Ook kreeg ik nog een armbandje van mijn zus, en van mijn broers, Tessa en Nienke kreeg ik eten en andere handigheidjes voor in het vliegtuig.

's Middags rond een uur of 3, kwam mijn familie en wat vrienden uit en rond om Goirle. Dit was super gezellig, toch voor de laatste keer de meeste mensen nog even zien voordat ik ga. Ook de meeste mensen gaven mij een kaart die ik daar pas mag lezen en sommigen gaven nog een kleinigheidje als een kookboek of een taalfoutjes scheurkalender.

's Avonds kwamen mijn vrienden van school , dit was ook super gezellig. Ook van hun kreeg ik nog super veel brieven (die ondertussen allemaal in mijn koffer zitten) en veel stroopwafels, dropjes, roze koeken, frikandellen, en nog veel meer Nederlands eten. Dit kon ik dan ook zeker goed waarderen, aangezien niet alles mee kan en ik dus nu nog wat lekkers te eten heb! Toen er wat mensen weggingen die ik de volgende dag (zondag op dance tour) niet meer zou zien, ging dat natuurlijk niet zonder een traan. Want het is en blijft een raar idee, dat de mensen die je normaal wekelijks ziet en afgelopen 2 jaar op school altijd in de pauzes hebt gezien, nu opeens een jaar niet ziet.

Gisteren was ik naar Dance tour geweest met heel wat vrienden, dat was ook super leuk en gezellig. Laatste feestje in Nederland!

Vandaag heb ik dan eindelijk het inpakken afgemaakt. Ik moet zeggen dat ik er ook wel weer goed klaar mee ben en mijn koffers niet meer opengaan tot dat ik in Amerika aankom. Mijn ruimbagage koffer zit nu op de 22,6 kg van de 23 kg die het mag hebben en mijn handbagage zit nu op de 9.2 kg van de 10 kg die het mag hebben. Zo goed als alles zit er in (zelfs mijn galajurk en winterjas) en nu kan het dan voor mij echt gaan beginnen!

Het aftellen is dan nu toch echt bijna tot een einde gekomen, het roepen van 'ik ga een jaar naar een Amerikaans gezin en een Amerikaanse high school' gaat nu echt beginnen!

Groetjess!

Reacties

Reacties

Demii

Weer super leuk geschreven,je hebt het echt verdiend!.
En super leuk dat je nog dingen hebt mee kunnen pakken♡

Oma

Heel leuk verslag van het afgelopen weekend,het was reuze gezellig,woensdagmorgen zal ik aan je denken,een fijne en goede reis.
Tot het volgende verslag ????

Yvonne ten Thije

Mooi om te lezen! Eindelijk is het dan zover! Goeie reis en een superleuk begin van jouw avontuur! Enjoy!

Lynn

Super leuk geschreven! Heel erg veel plezier in Amerika en maak er een hele mooie tijd van? Laat wel ff weten hoe of wat en heeeeel veel mooie foto's he???❤️

Inge (Delden)

Wij hopen dat je een fantastisch jaar hebt, met veel nieuwe indrukken. Maar dat zal vast gebeuren! Je hebt op een mooie manier afscheid genomen van familie en vrienden. Hier kan je fijn op terug kijken.
Anke een heel fijn jaar en veel succes !??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active