anketerhuurne.reismee.nl

MICHIGAN IT IS!

Holaa iedereen,

Na 8 maanden wachten weet ik dan eindelijk waar ik terecht kom!!! Maandag 24 juni rond half 1 's middsags had ik Travel Active aan de telefoon, ik belde ze terug (aangezien ik aan het werk was en dus mijn telefoon niet op had genomen) en dacht al ja jongens dit gaat het goeie nieuws zijn. Ik belde ze dus terug en ze namen eerst rustig op met, 'Hee Anke hoe gaat het met je?'. Ik dacht ''hmm vertel het goede nieuws nou maaaar!!'', dus niet veel later zei hij dan inderdaad we hebben goed nieuws, we hebben een gastgezin gevonden voor je! Nou wat ze daarna allemaal verteld hebben... het enige wat ik echt nog wist is dat ik een jonger gastzusje van 7 jaar, 2 honden en 2 super lieve gastouders zou hebben. Wat er voor de rest allemaal verteld werd, was ik eigenlijk al best snel vergeten, omdat ik zo blij en excited was.

Na dat ik had opgehangen liep ik vrijwel direct naar mijn moeder, ik was zo blij dat ik oprecht begon te huilen van blijdschap. Op dit telefoontje had ik al zo lang gewacht, dat het echt een grote opluchting van emoties was. Mijn moeder was ook super blij voor mij, niet veel later ontving ik dan het mailtje met alle details en zag ik dat ik dus geplaatst was in Ortonville in Michigan. Hier zag ik gelijk wat foto's van het huis en van de familie, ook de informatie over mijn familie! Je zult het wel kunnen raden, maar ook weer niet veel later heb ik dan mijn gastmoeder toegevoegd op Facebook en vrijwel direct een Messenger bericht gestuurd. Daar kreeg ik na een kwartier al een super lief en lang berichtje van terug, het voelde eigenlijk vrijwel direct vertrouwd. Hier was ik dus ook weer super blij mee, ondertussen heb ik al best veel gechat met haar en heeft ze mij dus ook al heel veel leuke dingen verteld wat ze van plan is om te doen met mij!

Hierna moest ik helaas weer werken en kon ik dus niet verder de omgeving stalken en bekijken, dit heb ik dus de volgende dag gedaan en hier zag ik dus mijn school. Ik kom terecht op Brandon High School, met als school mascotte de blackhawks! Nou op mijn school zitten circa 1000 mensen en je kunt er letterlijk alle sporten doen die je bijna maar kunt bedenken, zelfs bowlen en zwemmen!! Ook heb je super veel vakken die je kunt volgen, zelfs opvoeding of potten bakken, nou wie wil dat nou niet.

De omgeving waar ik woon is super mooi en de overgangen van de seizoenen zijn volgens mijn gastmoeder ook super mooi. Wel zijn de winters super koud en zal ik veel sneeuw zien, maar om eerlijk te zijn is dat ook wel iets wat ik super leuk vind! Zelf vind ik de herfst altijd super mooi en omdat ik daar straks in een bos zal wonen is dit extra mooi.

Ik vertrek 21 augustus en zal daar een paar dagen in New York zijn met andere exchange students uit Nederland, om vervolgens op 24 augustus naar mijn gastgezin door te vliegen!!

Mijn volgende update zal waarschijnlijk een weekje voor dat ik vertrek zijn!!

Veel liefs,

Anke

Reacties

Reacties

Margot

Wat fijn dat je eindelihk weet waar je naar toe gaat! Je komt echt op een mooie plek.

Oma visschedijk

Wat een mooi bericht om te lezen ,ik ga je zeker volgen hoor ,groetjes xx

Anke ?

He Anke, wat een fijne plek ga je daar krijgen?! Ik heb van Margot al wat foto.s gezien.
Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt. Ook wel een beetje gezonde spanning denk ik zo .. ?.
Leuk om een blog bij te houden en ik ga je zeker blijven volgen en stiekem ook een beetje missen..?
Gelukkig zijn er veel contactmogelijkheden en blijven we op de hoogte van jouw mooie en bijzondere avontuur.
Tot volgende week dan proosten we op jou !!?

Brigitte

Anke, dit gaat een super avontuur worden. Zo knap dat je dit gaat doen. Natuurlijk hoor ik graag hoe je alles gaat beleven dus ga ik je graag volgen!
Nog een paar dagen en dan is het zover. Heel veel succes! Dikke knuffel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active